Klacht: Vroegboekingsprijs t.o.v. huidige boekingsprijs.

op 30 april 2016 over Holland International in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In oktober 2015 reis naar Turkije geboekt voor 14 dagen.
Nu, op 26 april blijkt dezelfde reis, zelfde hotel en zelfde tijdsduur 400 euro goedkoper te zijn. De reis omboeken is niet mogelijk en mijn reisbureau heeft alles gedaan om dit verschil te compenseren maar dat is niet gelukt.
Al ruim 15 jaar klant bij Holland International en steeds vroeg boeker, maar voel me nu wel erg bedrogen. Natuurlijk heb getekend voor die overeenkomst, maar moet je dit je klanten aan willen doen?

Gewenste Oplossing:

Als Holland International een coulance tegemoetkoming zou doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Holland International

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Holland International nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fr450808