Klacht: Vrijstelling aangevraagd: Loopt al sinds augustig 2017

op 09 januari 2018 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik heb een opleiding via de LOI niet succesvol afgerond maar wil hier wel weer opnieuw mee starten.

Omdat ik opnieuw wil starten en al een aantal modules heb afgerond heb ik vrijstelling aangevraagd voor een paar vakken.

De vrijstelling loopt al sinds augustus 2017.

Uiteindelijk naar meerdere malen contact te hebben gehad heb ik in december 2017 een slordige incomplete vrijstellingsbrief gekregen.
Tevens staat deze brief op naam van “mevrouw Voornaam Achternaam” en niet “meneer Voornaam Achternaam”

Zodra ik serieus genomen wordt bij de LOI en wanneer de vrijstellingen met hoge prioriteit wordt nagekeken

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

7 maanden geleden - Beste Scott, Ik zie dat je hier vorige week ook telefonisch contact over hebt gehad. Mijn collega heeft je het volgende per e-mail laten weten: -------------------------------- Naar aanleiding van het telefonisch contact stuur ik u dit bericht. U heeft aangegeven dat u al een aanzienlijke tijd op de uitslag van uw vrijstellingen wacht. Wij vinden dit heel spijtig en bieden onze excuses hiervoor aan. Momenteel is de desbetreffende afdeling nog bezig met uw vrijstellingsverzoek. Ik heb aangegeven dat u zo spoedig mogelijk een brief wenst te ontvangen waarin duidelijk vermeld welke vakken u wel en welke vakken u niet dient te doen, wanneer u zich opnieuw inschrijft voor de opleiding. Tevens is het van belang dat er duidelijk in staat beschreven of u opnieuw uw stage moet afleggen. ---------------------------------- Wij zullen het verloop voor je in de gaten houden en zodra er iets bekend is laten we het direct weten. Met vriendelijke groet, Patricia LOI Webcare

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 13 februari 2018 om 09:53 geantwoord

Beste Scott,

Zojuist heb ik vernomen dat jouw vrijstellingsverzoek geheel is afgerond. De vrijstellingsbrief gaat vandaag met de post mee. Op de vrijstellingsbrief wordt de beoordeling en uitslag nader gespecificeerd.

Je kunt de brief binnen enkele dagen per post verwachten. Telefonisch kunnen er geen uitspraken worden gedaan over de inhoud van de brief.

Onze oprechte excuses voor de vertraging rondom jouw vrijstellingsverzoek. We wensen je nog veel succes met het vervolg van je opleiding! Mochten er nog vragen zijn, verneem ik het graag.

Thirza
LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door SLOI