Klacht: Vrijstelling

op 04 juli 2016 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Op de site van Loi wordt er mooi aangegeven dat je vrijstelling kunt krijgen voor behaalde vakken/examens. Dat kan je aanvragen door midden van een vrijstellingsformulier.

Ik heb de formulier netjes ingevuld en alle opgevraagd gegevens mee gestuurd. Maar nu doet medewerker van Loi alsof haar neus bloed en weet/kan eigenlijk niks doen. want loi heeft een bedrijf ingehuurd die de vrijstelling beoordeeld. Heel toevallig is in contact komen met dit bedrijf niet mogelijk en ook niet persoonlijk. De vrijstelling die ik aangevraagd heb zijn exame en vakken die ik eerder behaald heb op een ander instelling. Ik heb een official documenten voor vrijstelling ingeleverd zoals gevraagd en ik kreeg toevallig vrijstelling voor twee vakken die bijna geen geld kost en die anderen niet.

Ik ben pas tevreden wanneer LOI eindelijk zijn afspraken nakomt over de vrijstelling voor behaalde vakken/exame, wat vermeldt staat op de site van LOI. Door die redenen heb ik toen gekozen voor LOI en anders had ik het zeer waarschijnlijk niet gedaan.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

8 maanden geleden - Beste Elisio, Ik heb je klacht uitgezet bij de betreffende afdeling en moet de reactie even afwachten. Zodra ik meer weet kom ik erop terug. Met vriendelijke groet, Patricia LOI Webcare

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 11 juli 2016 om 18:49 geantwoord

Beste Elisio,

Zoals reeds vernomen van onze klantenservice kan een vrijstelling alleen verleend worden als de eerder behaalde modulen volledig overeenkomen met de modulen die voorkomen in onze opleiding. Een gedeeltelijke vrijstelling is helaas niet mogelijk. Wanneer je nieuwe bewijsstukken kan overleggen dan kun je opnieuw een bezwaar indienen.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Patricia
LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door simoes