Klacht: Vrijgave glasvezel

op 14 september 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als de klachten opgelost zijn
Waarom is de glasvezel dan niet opengezet voor andere providers

Gewenste Oplossing:

Als ik glasvezel heb van me huidige provider

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Joukek, Zojuist heb ik geprobeerd u te bellen om de klacht te bespreken. Helaas heb ik u niet te pakken gekregen. We proberen het op een later tijdstip nog een keer. Met vriendelijke groet, Rias Caiway Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 15 september 2016 om 13:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 23 september 2016 om 08:50 geantwoord

Heeft nooit iemand gebeld.
Goed bezig Caiway!

Bericht van Caiway

2 maanden geleden - Geachte heer Joukek, Hartelijk dank voor uw tijd en het gesprek wat wij zojuist telefonisch gevoerd hebben. Ik heb in dit gesprek de klacht met u besproken. Zoals in een eerder communicatie is er uitgelegd dat Caiway geen invloed heeft over welke providers glasvezel mogen leveren. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Rias Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Joukek