Klacht: Vrije keuzedag ns

op 03 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vrije keuzedag van ns weer niet kunnen opnemen in Bunde.dus weer moeten betalen tot in eindhoven.dit is niet de eerste keer. Wie gaat dit nu eindelijk oplossen. Ns geeft arriva sculd en arriva verwijst naar ns…waar blijf je als klant.

Als ik gewoon zonder probleem weer mijn ns keuzedag kan op nemen bij arriva in Bunde ben ik tevreden. Ben benieuwd of dit nog eens gaat gebeuren!!! En natuurlijk dat arriva mij schadeloos stelt voor de extra kosten die ik heb gemaakt

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Oncontent, Jammer om te lezen dat het niet lukte om de Vrije Keuzedag van NS op de OV-chipkaart te laden. Als het goed is kunnen de Keuzedagen wel bij de Arriva-automaten op de OV-chipkaart geladen worden maar geeft de automaat wel eens een foutmelding. Heb jij een foutmelding in beeld gekregen en zo ja, wanneer wilde je met de Keuzedag reizen? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Oncontent

1 maand geleden - Geen fout melding gekregen. Er was gewoon geen melding over mjin keuzedag. En nu is mijn keuzedag verlopen ,ik heb de reis gewoon moeten betalen! M vr gr,D L.

Arriva

Heeft op 08 augustus 2017 om 14:14 geantwoord

Beste Oncontent,

Dank je wel voor de toevoeging.

Heb je de goede stappen gevolgd bij de automaat?
1.Kies voor ‘gebruik eigen OV-chipkaart’.
2.Kies de optie: ‘ophalen bestelling’.
3.Kies jouw keuzedag uit het rijtje met Keuzedagen. Je kiest de door jou gewenste dag/datum en drukt op de *ja* knop. Daarna moet je bij de andere keuzedagen *nee* selecteren.
4.Bevestig je keuze.

Het is natuurlijk erg vervelend dat je nu moest betalen voor je reis. Je kunt een restitutieverzoek indienen via https://www.arriva.nl/limburg/service-contact/contact-met-arriva.htm.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2vdW5aL.

^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Oncontent