Klacht: Vreselijke reclame.

op 22 februari 2018 over EYelove in de categorie Internetshops - Brillen en lenzen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EYelove over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EYelove in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EYelove een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EYelove

Heeft op 23 februari 2018 om 09:08 geantwoord

Beste mevrouw De Vries,

Allereerst danken wij u dat u de moeite heeft genomen om ons te laten weten wat u van onze reclame vindt. We hadden natuurlijk liever gelezen dat u de commercials wel leuk zou vinden, maar we begrijpen dat onze nieuwe reclame niet bij iedereen in de smaak valt. Het is in ieder geval niet onze bedoeling om vervelende reclames te maken. Wellicht mogen we van de gelegenheid gebruik maken om uit te leggen waarom we hebben besloten om televisiereclame te maken. We zijn in 2010 met Eyelove begonnen, omdat we vinden dat een mooie en goede bril niet duur hoeft te zijn. Ook geloven we in vaste prijzen, bij ons zijn er dus geen verrassingen aan de kassa. U betaalt bij ons niets extra voor een oogmeting, ontspiegeling van de glazen en een kraswerende laag. Inmiddels hebben we ruim een half miljoen klanten mogen verwelkomen, echter merken we dat nog niet iedereen ons kent, vandaar dat we hebben besloten om tv-reclames uit te zenden. Uiteraard hopen we ook u een keer te mogen ontmoeten in een van onze verkooppunten.

Vriendelijke groet,

Heeft op 23 februari 2018 om 16:52 geantwoord

Daar heeft u Rene Froger niet v oor nodig. Blijft een ordinair gedoe.

Alle klachten die gemeld zijn door brommer.cd@hotmail.com