Klacht: Vreselijke klantenservice, vreselijke producten.

op 29 september 2017 over benza.nl in de categorie Internetshops - Kantoorartikelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vre-se-lijk. Wat een slechte, mens-onvriendelijke klantenservice en wat een verschrikkelijke producten. Ik ben nog nooit zo teleurgesteld geweest. Ik heb verschillende maten handdoeken besteld. Na een keer wassen was de kleur er al uit. Ik heb gelijk contact opgenomen, maar ze zijn al maandén niet via de telefoon te bereiken. Op emails werd niet gereageerd. Na weken mailen kreeg ik eindelijk een reactie, waaruit bleek dat de mails die ik gestuurd heb niet eens werd gelezen. Een vergoeding krijg ik niet, een reactie ook niet meer. Naast de kleur van de handdoeken pluizen ze enorm, en ze blijven maar pluizen. Het is vreselijk.

Gewenste Oplossing:

Als ik al mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over benza.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over benza.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LonnideGroot