Klacht: vreselijk slechte service en onkunde bij Philips

op 14 oktober 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

ik heb een TV van philips gekocht waarvan de koptelefoon uitgang niet werkt.diverse keren met de helpdesk gebeld en op hun advies allerei instellingwen gewijzigd,maar helaas.Toen moest ik het toestel omruilen bij mediamarkt.Dit gedaan maar ook deze werkte niet .Weer diverse keren aan de telefoon maar weer tevergeefs.Krijg ik vandaag een mailtje van philips dat ik bij mediamarkt mijn toestel moet aanmelden voor reparatie.en wat blijkt…….,mediamarkt meld hem aan bij philips en philips komt bij mij langs om mijn toestel te repareren.De firma philips weet niet hoe hun aperatuur werkt want ik weet eigenlijk wel zeker dat dit een instellings probleem is en geen hardware probleem. en philips weet schijnbaar ook niet dat ze zelf een service hebben om langs te komen,dit moet geregeld worden door mediamarkt ,waar ik wel goede service krijg.

ik ben pas tevreden als mijn koptelefoon werkt en philips escuses maakt voor geblunder.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door edenarianne