Klacht: Vreselijk personeel en de actie in de folder is misleidend.

op 02 september 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Vrijdag 2 september was ik rond half 11 in het filiaal van Leen Bakker in Tiel. Daar moest ik naar boven voor het artikel wat ik zocht. Ik kon niet vinden wat ik zocht en vroeg om hulp. Er was één medewerker boven en die kon niet helpen omdat ze met een andere klant bezig was die er later aan kwam lopen. Volgens mij was het de man die daar met de lampenhoek bezig was. Ze stuurt me dus weer naar beneden. Daar is ook maar één medewerker die achter de balie zit en doodleuk zegt dat ze daar niet weg mag en dat ik maar weer naar boven moet gaan. Uiteindelijk wordt er iemand bijgeroepen van achter waar ik weer mee naar boven moet.
Dan komt mijn tweede klacht. De misleidende advertentie. Het gaat om de hoeslakens Jersey. Ik heb nodig twee keer maat 90x200cm lichtblauw. Hij staat op de foto van de folder. Het wordt notabene als voorbeeld genoemd 3,74 euro. Het ergste is dat het voor mijn werk is en ik er speciaal vanuit Ingen voor naar Tiel rijdt. En het allerergste was dat er geen hond in de winkel was en ik voelde me bijzonder in de maling genomen door van het kastje naar de muur te worden gestuurd en weer terug. Als ik dan vraag waar ik een klacht in kan dienen krijg ik een telefoonnummer. en als ik die bel, U raadt het zeker al, ik moet mijn klacht schriftelijk indienen. Dit was dus mijn laatste bezoekje aan Leen Bakker.

Excuses van het personeel en twee lichtblauwe hoeslakens maat 90x200cm voor 3,74 euro per stuk.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne van Laar