Klacht: Vreselijk leugenachtig bedrijf

op 10 september 2018 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Mensen bedenk goed of je na dit verhaal nog klant wilt worden. Ik heb diverse malen contact gehad met de leugenachtige klantenservice dat zich T-Mobile noemt. Heb ook overal bandopname van gemaakt, die ik eigenlijk het liefst online plaats, maar omdat er misschien een gerechtelijke procedure volgt, plaats ik ze nog even niet. De eerste keer, voordat ik klant werd, vroeg ik naar glasvezel internet. Ik wilde wel klant worden, maar ik wilde het pakket zelf aansluiten en dan de kosten vergoed krijgen. Ja, geen enkel probleem meneer. Ik zal het vermelden (ja waar, ben nog geen klant), maar er stonden nog oude klantgegevens, dus plaatste hij het daar. Nou afspraak afspraak. Ik meld me dus aan krijg de gegevens, maar krijg een sms dat ik een monteursafspraak kan inplannen. Ik dit genegeerd, want de afspraak was GEEN monteur. Maar het pakket kwam ook niet, dus ik maar eens bellen met de LEUGENACHTIGE klantenservice dat ik mijn pakket nog niet had gekregen. Heeft u een monteursafspraak gemaakt? Nee, zeg ik en leg bovenstaande uit. Ze zou een ticket indienen en zorgen dat ik de kosten vergoed krijg. Prima, krijg geen reactie op mijn ticket, dus ik maar bellen. Ja er was al een antwoord, maar ik moest een monteur laten komen om het pakket te krijgen. Oké, maar vraag wel naar de installatiekosten, want die wil ik nog steeds vergoed hebben. Dit krijgt u vergoed, neem even contact op als je bent aangesloten. Dus vandaag komt monteur om pakket te installeren en ben aangesloten. Ik ga de chat op en, zoals ik zelf al gedacht had, ze kunnen nergens deze afspraak vinden. Gelukkig heb ik de bandopnames en mondelinge toezeggingen zijn in Nederland ook geldig. Gelukkig neemt mijn telefoon automatisch elk gesprek op en heb ik ze bewaard. Het enige wat mogelijk was is een coulanceregeling voor de onjuiste info. Ik zeg is mij prima als je dit zo noemt, zolang ik de 37,50 maar terug krijg.

Vergoed die 37,50, want een gerechtelijke procedure starten wordt financieel nog duurder voor jullie bij de einduitspraak dan de 37,50. En kom je afspraken nu, maar ook in de toekomst na. Leer deze medewerkers van de klantenservice dit maar heel snel en vooral heel goed, want ik zal niemand aanraden om klant te worden van T-Mobile.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door skillflex