Klacht: Vreselijk

op 11 februari 2018 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vrijdag zou ik een wasmachine krijgen. Je moet een hele dag ervoor uitplannen en niks plannen want pas op de dag zelf kunnen ze zeggen hoelaat ze komen. tussen half 4 en half 7 zou het bezorgd worden. Ik had gebeld of het eerder kon ik had er namelijk geen rekening mee gehouden dat ze s’avonds een wasmachine nog komen bezorgen. Het kon als alles goed verliep 5 uur kunnen worden. Om 5 uur waren jullie er niet om half 7 waren jullie er niet. Ik kreeg niks te horen. Ik had gebeld naar de servicedesk en ze vertelde mij om kwart over 7 zijn ze bij je. Inmiddels mijn afspraken verzet want het werd veel te laat voor wat ik ging doen. Om kwart over 7 kreeg ik een sms met ongeveer een half uur zijn we bij je. Nou pas om half 9 waren jullie er. En je kan je voorstellen dat als je op hete kolen zit, je niks hoort en maar afwacht je zeer geïrriteerd word. ZEKER als je op TIJD thuis bent voor jullie zodat de bezorgers niet voor een dichte deur komen te staan. Ik zou maar niet vertellen hoe ik dat heb gedaan want dat heeft me ook nog moeite gekost. Je kan ook best voorstellen dat ik wou weten van de bezorger waarom ze zo laat waren en dat ik best kwaad was over de manier hoe er met je om word gegaan. De bezorger deed zeer onaardig tegen mij en zeer bijdehand. En nam mij al helemaal niet serieus. Gelukkig was zijn andere collega wat meer meegaand. Post nl: jullie moeten je schamen. Dat je zo met je klanten om word gegaan. Dat er totaal GEEN begrip word getoond met dat het zo laat bezorgd word en dat ik hier mijn afspraken moest verzetten want ja post nl mensen hebben ook nog een leven behalve zitten te wachten voor de bestelling. Ik ben er echt niet van gediend en dit NOOIT meer.

Dat ik de bezorgkosten terug krijg.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 12 februari 2018 om 13:26 geantwoord

Beste mevrouw de Graaf,

Bedankt voor uw bericht.

Onze excuses dat uw zending niet in het aangegeven tijdvenster is bezorgd.

Normaliter worden de ritverstoringen door de chauffeur gemeld. Zodat de klantenservice de consumenten hiervan op de hoogte kunnen brengen. Helaas hebben we deze melding niet ontvangen. Onze excuses hiervoor.

Voor enige compensaties moeten wij u verwijzen naar de leverancier, deze zal met u doornemen in welke vorm en mate u een tegemoetkoming kunt krijgen. De leverancier claimt dit vervolgens bij ons conform met de bij hen bekende procedures.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Llaauurraa