Klacht: Vreselijk

op 10 juli 2017 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als mijn pakket niet naar wens is, is het bijna onmogelijk om een pakket terug te sturen. Dit kan alleen maar op onnodig ingewikkelde manieren. Het lijkt bijna alsof ze er actief voor proberen te zorgen dat je de schoenen maar houdt en niet gebruikt, zodat zij je geld kunnen houden. Wat een onzin. Moet allemaal via UPS dus er wordt van mij verwacht dat ik UPS bel, maar een telefoonnummer krijg je er niet bij. Als ik mijn schoenen in de winkel terug wil brengen, krijg ik te horen dat ze niet genoeg contant geld hebben, aangezien iemand anders zal komen die 4 paar schoenen wil terugbrengen. Het feit dat ik eerder dan die andere maakt dus helemaal geen fluit uit.

Gewenste Oplossing:

Gewoon normale retouropties aanbieden en zet er op zijn minst een telefoonnummber bij.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door danie.vk