Klacht: vrachtkosten

op 03 september 2015 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Om het verkeerd gestuurde dekbed te retourneren heb ik kosten (euro 6,90) gemaakt. Die heb ik nog steeds niet ontvangen.

Gewenste Oplossing:

.Zodra de door mij gemaakte kosten, zie boven, zijn vergoed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Groupdeal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 07 september 2015 om 08:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Sprakel,

Bedankt voor uw mail.

Wij hebben u op 20 mei jongstleden een antwoordnummer gestuurd waarnaar u het product kosteloos kon retourneren.
Zou u een kopie van het verzendbewijs kunnen mailen naar [email protected]? Zij zullen uw klacht dan verder in behandeling nemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Het GroupDeal Team

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]