Klacht: vraag over steunlidmaatschap voor NCRV

op 03 oktober 2017 over NCRV in de categorie Media

Op z’n zachtst gezegd een uiterst vervelend telefoongesprek m.b.t. een vraag over een eventueel steunlidmaatschap voor NCRV. De dame in kwestie had kennelijk niet helemaal begrepen wat klantvriendelijkheid inhoud en mag wat mij betreft z.s.m. een verplichte opfriscursus daarover volgen of, misschien zels nogf beter, een andere baan gaan zoeken.

Op de eenvoudige vraag wat nou eigenlijk precies het verschil is tussen het lidmaatschap op de TV gids en het steunlidmaatschap blafte zij mij toe dat dit een domme vraag was en dat dit al jaren geleden bij wet was vastgelegd.

Vervolgens vroeg zij mij wat nou eigenlijk de bedoeling was van dit telefoongesprek, waarop ik haar meldde steunlid te willen worden van de NCRV. Zij trachtte mij opnieuw totaal ongepast duidelijk te maken dat deze manier van vragen haar niet aanstond… daarop verbrak ik de verbinding door afscheid te nemen met een kort zinnetje: dag mevrouw!

Wanneer er gewoon geluisterd en mijn vraag gewoon beantwoord wordt.
Ik wilde steunlid voor een tientje worden en had daar 2 vragen over. Geen hele toestand of woordspelletjes, wnt daar zit ik niet op te wachten

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar NCRV over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door ton vant