Klacht: vraag omtrent voordeelkaart

op 10 oktober 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat ik van morgen een aankoop had gedaan via mijn voordeelkaart,
wilde ik weten of ik deze aankoop nogmaals kon doen.
Maar nadat ik bij de klantenservice 7 keer was doorverbonden omdat niemand een antwoord kon geven, heb ik na de 7 de doorverbinding en 17 minuten maar besloten om het gesprek te beëindigen..

Gewenste Oplossing:

Wanneer iemand mij een antwoord kan geven op mijn vraag die toch niet zo moeilijk is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door schiedam44