Klacht: VR Bril, bij abonnement niet ontvangen

op 24 september 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

13 augustus heb ik mijn abonnement verlengt , de 7edge met cadeau de VR bril. Eind augustus dit formulier inclusief foto’s vd imei ingevuld via de website van Samsung. Het verzenden gaf steeds een error. Gebeld naar Samsung en de medewerkster melde mij het nogmaals te proberen, het kon liggen aan een storing. Wederom weer error.
Nu via samsung chat gevraagd of ze mij via de chat mijn VRBRIL konden verzenden.Dat was niet mogelijk omdat nu het termijn van 4 sept is verlopen! Ik heb mijn abonnement 13 augustus verlengd in de tijd van deze actie.!! Plus ik niks aan de error van hun server kan doen.en dan willen ze mij niet tegemoet komen. Vind dit een slechte service! Beloftes geen werkende service en dan een sorry??? Ik vind dat ieder die voor 4 september hun abonnement hebben afgesloten gewoon recht hebben op de beloofde VR bril…lijkt me normaal toch?

Als ik de beloofde VR bril gewoon zoals het hoort toegestuurd krijg.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mibje1975