Klacht: Vouwgordijnen

op 07 december 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Na vier weken kon ik eindelijk me vouwgordijnen ophalen , we hangen na afhalen het gordijn op een grote gele vlek in me vouwgordijn . Terug gegaan naar de winkel was helaas niemand meer aanwezig van de gordijnafdeling op zaterdag middag. Ik heb in overleg met een algemeen medewerker me gordijn achter gelaten en zou gebeld worden. Vandaag na twee dagen gebeld , me gordijn kan pas na de feestdagen opgestuurd worden want het is erg druk in de fabriek!!! En ze kunnen niet eerder de vlek verhelpen in me gordijn! Hele slechte service ! Ten eerste controleer je je product voordat het wordt afgeleverd aan de klant! En als er een vlek in zit zorg je als fabriek zijnde dit dat met spoed verholpen wordt!! De medewerker vertelde mij wel dat ik hem tijdelijk op kan halen om hem op te hangen en na de feestdagen terug te brengen maar wie zegt mij dan dat de fabriek niet zegt dat ik de
Vlek niet zelf hebt gemaakt! Ik heb flink betaal voor de gordijnen en dan zo’n service heel slecht! De medewerker kon mij ook nog niks vertellen over een eventuele schade vergoeding! Ik vind dit geen manier van klant gerichtheid!

Als me gordijnen voor de feestdagen in orde zijn! Met een schade vergoeding !

Alle klachten die gemeld zijn door Stephanie89