Klacht: vouwgordijnen

op 06 oktober 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb offerte laten maken voor 9 vouwgordijnen net voor de solden, twv 1500 euro. Daarna kreeg ik telefoon dat de offerte per ongeluk op bestelling geplaatst was en dat ze toegekomen waren in de winkel. Ik nam uiteindelijk de vouwgordijnen omdat ze er anders niets meer mee konden doen.
Nadat ik ze laten monteren heb, werd duidelijk dat ze niet recht waren aan de onderkant/ zijkanten en dat er een vlek of scheur in de naden aanwezig was. Er was aan elke gordijn wel iets, maar stuurde maar de 5 ergste terug.
Daarop werden 5 vouwgordijnen hersteld, bij terugkomst bleken ze nog altijd scheef.
De verkoopster belde mij met de vraag of ik nu tevreden was en vroeg aan de verkoopster om eens te komen kijken. Ze kwam kijken en zei dat dit niet kon zijn. Daarop werden 6 gordijnen teruggestuurd en ik zei dat ik ze zeker komende zondag moest terughebben omdat ik een familiefeest had. Daarna kon ze ze wel komen halen. De donderdag voor dat familiefeest vroeg ik of ze terug zouden zijn en nu blijkt dat ze opnieuw 6 dagen later zouden zijn dan mij verteld was.

Ik vind dit niet kunnen…

Mijn gordijnen op tijd terug en recht zoals dat wel mag zijn voor 1500€ voor 9 vouwgordijnen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door stefaniemartin