Klacht: Vouchers gekocht maar 10 en 11 september is overal vol.

Marijtjedol op 30 augustus 2021 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Met een vriendin zou ik van vrijdag 10 t/m zondag 12 september a.s. een weekend weg boeken, ergens in Nederland. Prompt zie ik de aanbieding van Fletcher Hotels in mijn mailbox. Daar werd ik blij van. Na het lezen van de voorwaarden bestelde ik enkele vouchers. We wilden 2 nachtjes en ieder een eigen kamer, dus ik had 4 vouchers nodig, dacht ik. Al snel was mijn enthousiasme verdwenen. Ten eerste was het niet mogelijk om via de link van de vouchers 2 overnachtingen en/of 2 kamers tegelijk te boeken maar mijn teleurstelling was groter toen bleek dat onze datum in geen enkel hotel meer beschikbaar was. Het is zonde van mijn geld. We gaan op zoek naar een andere overnachtingsplek, maar dat wordt nu dus geen Fletcher. Jammer want ik heb op zich goede ervaringen met Fletcher hotels. Ik heb het gevoel dat ik ben blij gemaakt met een dode mus.

De mogelijkheid om meerdere vouchers in één boeking te kunnen verzilveren, 4 vouchers inwisselen voor 2 kamers voor 2 nachten. (dit was nu niet mogelijk). Als men zo'n actie aanbiedt en je probeert er dezelfde avond nog gebruik van te maken verwacht je niet dat alles al vol zit. Meer kamers beschikbaar maken t.b.v. zo'n actie zou wel prettig zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marijtjedol