Klacht: Voucher niet meer activeren

op 12 februari 2018 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb voor mijn verjaardag een kruidvat voucher gekregen voor een abonnement.
Nu wil ik hem activeren..blijkt er een einddatum op te zitten..ik ben hier erg teleurgesteld over en vind het heel erg dat ik mn abonnement aan mn neus voorbij zie gaan..is hier echt geen oplossing voor kruidvat?
Er is tenslotte wel 10 euro geincasseerd door jullie.

Gewenste Oplossing:

Als ik mn abonnement alsnog kan activeren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique-sven