Klacht: Voucher Fletcher hotels

op 22 januari 2014 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Klacht naar vakantieveiligen.nl:
Ik heb vorig jaar feb een bon voor Fletcher hotels (2p) gewonnen, ik heb hier 60 euro voor betaald!
Nu mag je via het reserverings systeem Max 5 dagen van tevoren boeken!
Wij willen naar Limburg aankomend weekend. Tot mijn schrik was voor alle.. Lees goed… Alle Fletcher hotels op zaterdag geen beschikbaarheid! En dat 3 dagen van tevoren?! Na contact met de klanten service gaf meneer aam dat het vol is. Toen in aangaf dat dit niet reëel is, gaf hij aan dat er beperkte beschikbaarheid is!
Ik sta perplex! Hoe kan dit vakantievelingen??? Hoeveel beschikbaarheid is er!? Ik bied veel via jullie site, maar door dit zal ik t zeker niet meer doen!

Ik wil verlenging van de bon omdat deze bijna verloopt, tevens er bijna tot geen beschikbaarheid is op de gewenste data!

Mocht ik mijn keuze hotel niet kunnen boeken, voor afloop van de bon OF bij verlenging niet de dag (zaterdag) en hotel naar keuze kAn boeken, dan wil ik mijn geld terug.
Aan Fletcher: zo haal je geen klanten binnen, tevens slechte reclame vanuit vakantieveilingen. Wij zijn teleurgesteld waarom de beschikbaarheid zo ontzettend laag is! En dat terwijl ik er echt niet voor een tientje slaap! Dus ook aan jullie de vraag om deze klacht op te lossen met vakantieveingen. Ik jou jullie beide verantwoordelijk!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Shakita83