Klacht: Voucher film actie kan ik niet activeren via internet

op 08 oktober 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

winkel EPAYST000 7015 hebben wij op 12 september een bioscoopbon gekocht. Geldig t/m 12 oktober 2017.

Vandaag op 8 oktober willen wij deze activeren via internet. Helaas kunnen we voucher niet activeren. De code staat op de bon en wordt niet geaccepteerd. Wat kunnen jullie voor ons beteken. Graag dit probleem oplossen of wij willen ons geld terug.

Gewenste Oplossing:

Geld terug of de vouher activeren

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door martinderoo