Klacht: voucher code werkt niet

op 09 augustus 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hallo ik heb bij mn kerstpakket bonnen gekregen om fletcher hotels te boeken .nu heb ik 2 vouchers gekocht om een paar daagjes er tussen uit te gaan,en herkend hij mn codes niet… ze zijn tot 01-01-2018 te boeken

Gewenste Oplossing:

ik zou graag gebeld willen worden hoe of wat, en graag op die 2 codes geboekt willen hebben op dezelfde kamer van het hotel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 19 april 2018 om 11:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klacht.nl.
Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar ons Contact and Support Center via e-mail adres receptie@fletcher.nl.

Alvast bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Team Fletcher Hotels

Alle klachten die gemeld zijn door liesbeth70