Klacht: Voucher Center Parcs Kempervennen

op 28 juni 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Wij hadden van vrijdag 24 juni t/m maandag 27 juni een 2-persoons cottage geboekt met de AH-voucher. Hierdoor kregen we een korting van € 170,-, en moesten we nog € 235,- bijbetalen. We hadden ons erg op dit weekend Kempervennen verheugd, maar wat een tegenvaller! Als je de website bekijkt, zie je foto’s van frisse, nette huisjes en krijg je een blij gevoel, maar dit komt totaal niet overeen met de werkelijkheid! Het huisje was oud, muf en stonk naar sigarettenrook. Het meubilair was zeer gedateerd, versleten en smoezelig.
Verder heerste er een muggenplaag wat ook binnenin de huisjes goed te merken was !
We hebben meteen een klacht ingediend bij de receptie i.v.m. de rooklucht en het smoezelige interieur en mochten een andere cottage uitzoeken om te kijken of dit beter was ( wel met bijbetaling van € 90,- ! ) . Deze cottage was “iets” beter en groter, maar voldeed ook niet aan onze verwachtingen. We besloten daarom niet te blijven maar kregen ons geld niet terug omdat we geen annuleringsverzekering hadden! Een diepe teleurstelling! Na lekker gedineerd te hebben in een restaurant in de buurt zijn we maar weer naar huis toegereden. ( In de omgeving waren ook helaas de bezochte B&B’s bezet voor een overnachting. ) De hele dag in de auto gezeten ( 6 uren heen en terug) om toch maar weer lekker thuis te slapen in een schoon en rookvrij bed. Voor ons dus geen Center Parcs meer !

We hebben een aan klacht ingediend bij het hoofdkantoor van Center Parcs en een review geschreven aan Zoover Kempervennen. ( Dit bovenste stukje, maar is helaas niet geplaatst.) Als je de reviews op Zoover Kempervennen leest is het allemaal heel erg slecht! Ik vind het dan ook jammer dat de AH-voucher hier voor gebruikt is!

Ik wilde ons verhaal even kwijt omdat AH zo ook in diskrediet komt, dat sommige huisjes echt smerig zijn bij Center Parcs!
Ik mag graag winkelen bij AH en vind de acties die jullie hebben altijd heel leuk. ( bijv. Bestek-actie)

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door afke1234