Klacht: Bestellingen niet ontvangen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb twee bestellingen lopen nl 12 gratis Smart Stack van €29,95 en een Art4Kids is een fotolijstje waar je meerdere tekeningen van je kleinkinderen in kan doen t.w.v. € 29,95
Ik heb Vos Vista meerdere e-mails gestuurd met de vraag wanneer ik m’n bestellingen mag ontvangen.
Elke keer kwam het bedrijf met een excuus, nu als laatste hebben ze weer een stroomstoring gemeld waar ik dus ook weer een e-mail van kreeg.
Ik vraag mij af of ze die brieven wel lezen, want ze blijven mij die brieven ook sturen terwijl ze nooit die bestellingen hebben geleverd, alles bij elkaar € 59,95, dat is voor mij veel geld.
Ik hoop dat jullie voor mij iets kunnen betekenen.
Vriendelijke groeten,
Toos Snijers
Email. [email protected]

Gewenste Oplossing:

Ik zou heel blij zijn als ik het bedrag van €59,95 terug mag ontvangen.
De lol is er bij mij nu wel af , de bestellingen die ik bij Vos Vista had gedaan die wil ik niet meer.
Het vervelende is ook nog dat het kerstkadootjes waren, dus u begrijp wel dat ik die kadootjes nu niet meer gaat geven.
Daarom zou ik blij zijn als ik het bedrag van €59,95 terug mag ontvangen op mn rekening.
Het is voor mij best veel geld, ik hoop het dat jullie het voor mekaar kunnen krijgen
Vriendelijke groeten,
Toos Snijers
Email. [email protected]

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vos Vista

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

2 maanden geleden - Ik heb er eigenlijk geen goed woord over. Ik vind het walgelijk als je op zo een manier aan je geld wilt komen door mensen op te lichten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vos Vista nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

2 maanden geleden - Geachte, Ik snap eigenlijk niet wat ik met deze e-mail aan moet. Ik wil heel graag m’n geld terug, waarom krijg ik m’n geld niet terug

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]