Klacht: vorig abonnement zakelijk niet goed afgehandeld

op 14 februari 2018 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zakelijk abonnement is 30 jan 2018 omgezet naar een persoonlijk abonnement (16.-).
Ik had de sim kaart gehad , maar moest nog wachten op een seintje via de mail dat ik deze in de tel kon zetten ; tussendoor nog een keer gemailt met t mobile ; geen antwoord. Vandaag weer gebeld ; meteen hebben ze het abonnement omgezet en kan ik de sim kaart wisselen het is een fout van t mobile .
Ik heb nog wel een dure rek gehad van de laatste maand (hoe dat zo hoog kan zijn begrijp ik ook niet ; van 76,45

Gewenste Oplossing:

Ik wil de laatste maand (jan)restitutie van het hoge bedag van 76,45 te veel betaald .(hiervoor heb ik ook al een half jaar hoge abonnements kosten betaald die volgens mij met mijn bel gedrag niet kloppen
kunnen jullie dit ook nakijken ?

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door neeltjecornelia