Klacht: voorrijkosten betalen

op 19 maart 2017 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had op 21/2/2017 een afspraak staan voor een reparatie aan de verwarmingsketel.Ik had die dag vrij genomen en was gewoon thuis.
Ik heb niemand gezien die dag wel een kaartje in de bus dat ze langs waren geweest en ik nieuwe afspraak moest maken.
Mijn deurbel moet je goed induwen anders hoor ik niks.
Omdat ik vrij moet vragen heb ik gewacht met het maken van een afspraak om het te overleggen met mijn baas om te bellen,tot mijn grote verbazing kreeg ik een rekening van 49,50 omdat niemand thuis was , ik hun weg geduwd op mijn gsm en ze een voicemail bericht hadden ingesproken…..heb niet eens voicemail….geen gemiste oproep en als het zo was waarom zou ik ze wegduwen ik zat immers op hun te wachten.
Ik heb contact gehad met Feenstra hierover en kreeg een onvriendelijke meneer aan de telefoon die zei had u maar moeten zeggen dat je de deurbel goed moet indrukken , u gaat dat gewoon betalen.
Ik heb mijn rechtsbijstand ingeschakeld nu ze vertelde mij daar dat dit heel vreemd was en ik ga hier dus verder mee.
Ik ben al 10 jaar klant bij jullie daar heeft nog nooit iemand van jullie mij niet thuis aangetroffen als we een afspraak hadden….heb nog steeds zelfde deurbel.
Ik hoor en las dat er veel klachten waren over de firma Feenstra,ik snap nu ook waarom.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik die voorrijkosten niet hoef te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 21 maart 2017 om 12:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw S*****,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Op 11 maart jl. heeft u telefonisch uw klacht ingediend, waarna onze interne klachtenafdeling deze in behandeling heeft genomen.

De betreffende klachtbehandelaar heeft u gisteren per e-mail op de hoogte gebracht over de afwikkeling van uw klacht. Wij hopen dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet,
Feenstra Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door mevr Stapel