Klacht: Voorraad belachelijk en te weinig kassa’s open

op 20 mei 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Kruidvat Brouwhorst in Helmond,

Zelf wonende in Brouwhuis was ik blij dat er al wel weer een tijdje geleden een Kruidvat in het winkelcentrum kwam. Zo hoefde ik niet iedere keer als ik iets nodig had naar de andere kant van Helmond fietsen om mijn spullen te halen. Menig ander dacht hier hetzelfde over.

In het begin ging alles goed! Alles was iedere dag netjes op voorraad en lag in de winkel. Een half jaartje later ontstonden er niet alleen voor mij maar ook voor andere mensen problemen in de winkel. Wat de meeste nodig hadden was nooit op voorraad! Dat is fijn als je iets niet kan missen en het echt nodig hebt. Ik heb het met name in mijn geval over het make-up assortiment. Ik hoor ik de winkel zelf (als ik er toevallig ben om te kijken of de producten er deze keer wel zijn) andere mensen klagen en zuchten omdat wat zij nodig hebben er ook alweer niet is. Als je dan vraagt of ze het toevallig achter in het magazijn hebben liggen dat het nog bij gevuld moet worden, krijg je altijd als antwoord “nee, dit komt binnen een paar dagen binnen.” met het gevolg dat mensen continu op en neer blijven lopen met iedere keer weer geen succes. Ik ben van mening dat wat je als winkel aanbied in je assortiment ook aanwezig moet zijn. Nu kunnen ik en menig ander nog steeds helemaal naar de andere kant van Helmond om te kijken of het in die winkels wel aanwezig is.

Vervolgens de kassa’s en het personeel
De winkel in brouwhuis is inderdaad best klein, maar ook stervens druk. De gangpaden zijn vrij smal dus voor mensen met een kinderwagen is het moeilijk winkelen. Als het zo druk is. Wat meestal het geval is. Is er maar één kassa open van de twee. Er staan ooit welgeteld 15 mensen in 1 rij aan de kassa, omdat de andere niet open gaat. Niet dat er onvoldoende personeel is, maar die zitten allemaal lekker achter in het hok te keten terwijl de cassiere het bijna niet af kan. Dit kan niet langer! Iedereen klaagt maar er komt steeds geen verandering in. Zelf werk ik ook in een winkel weliswaar een supermarkt, maar als daar iets niet op voorraad is of er lange rijen zijn krijgen wij als werknemers op onze kop, omdat het niet klant vriendelijk is en er beter opgelet moet worden wat extra besteld moet worden met de eerst volgende vracht.

Ik en menig ander zouden tevreden zijn als alles wat aangeboden wordt ook in de winkel zou liggen en niet net als nu weken aan een stuk er niet is.

Ook zouden wij tevreden zijn als er meer kassa's open zouden gaan, waardoor het voor de klanten fijner en vlotter winkelen is, want nu sta je ooit langer in de rij dan dat je aan het winkelen bent.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KMeeuwsen