Klacht: voorraad

Marieke van der Bovenkamp op 04 september 2021 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Afgelopen dinsdag gebeld met 0900 nummer en een vriendelijke mevrouw gesproken
ik ben op zoek naar de plafondlamp led risbyn en had gevraagd om een waarschuwing als deze weer leverbaar was. En ja hoor een mailtje dat de betreffende lamp weer geleverd kon worden.
Aangezien ik op dat moment op vakantie was heb ik gevraagd deze voor mij te bestellen en op te sturen maar dat kon niet.
In Delft zou ik hem op kunnen halen dus thuisgekomen direct gekeken bij vestiging Delft en ja hoor er waren er nog twee, onmiddellijk in de auto en naar Delft maar daar werd mij verteld dat er al weken geen aanvoer was en er 1 in de computer stond maar niet aanwezig was?
Nu wil ik hem alsnog bestellen zodra de lamp leverbaar is en deze op laten sturen maar dat kan dus niet volgens de klantenservice!!! Ik moet maandag maar (opnieuw) bellen en misschien dat het nog leverbaar is visa het distributiecentrum.
HELP !!!!!!

levering van de lamp

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marieke van der Bovenkamp