Klacht: voornaam in plaats van doopnaam

corina198000 op 04 mei 2019 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Klacht:
Ik zou met mijn familie 3 dagen naar Londen gaan totdat we geweigerd werden bij de gate op Eindhoven Airport.
Dit omdat onze voornaam ipv doopnaam op het ticket stond.
We mochten niet meer mee met de vlucht en konden nieuwe vlucht boeken en naam laten wijzigen bij de servicebalie voor € 160,- voor de naamswijziging en €259,95 voor de nieuwe vlucht, in totaal kostte ons dit €419,95 extra verloren dag.
Te belachelijk voor woorden gewoon.
Ben gewoon duidelijk tijdens het boeken en vraag om doopnamen ipv voornaam. Vooral als je met je telefoon aan het boeken bent want dan zie je de opmerking al helemaal niet staan.

Gewenste Oplossing:

compensatie voor het extra bedrag van 419,95

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door