Klacht: voorlopig niet te leveren onderdeel

op 15 augustus 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb een kast gekocht in juni, maar tijdens het in elkaar zetten zagen we dat de achterplaat mistte. Gelijk bij Leen Bakker in Heerenveen gemeld en de achterplaat zou binnen een week komen. Dat was dus niet zo. Leen Bakker kon de achterplaat niet leveren, omdat het bedrijf vakantie had. Nu vijf weken later is de achterplaat nog steeds niet leverbaar en het kan nog wel twee, drie weken duren. Advies was dat we maar een plaatje bij de bouwmarkt op maat moesten laten zagen of de kast terug brengen. We werden zeer onvriendelijk geholpen en ze denken totaal niet met ons mee. Ik vind het een omgekeerde wereld. De fout ligt bij hun toch.

Dat ze meer moeite doen om samen een oplossing te bedenken. Dat zij zelf de verantwoording nemen en misschien zelf zon plaatje laten zagen bij de bouwmarkt en dat komen brengen. Dat ze andere filialen bellen voor de achterplaat.

Alle klachten die gemeld zijn door herfst2012

Klacht: voorlopig niet te leveren onderdeel