Klacht: Voorgelogen op postkantoor

op 18 september 2018 over Primera in de categorie Boekhandel

Aangezien ik mezelf had buitengesloten van mijn huis, was het van belang dat ik zo snel mogelijk mijn sleutels van thuis teruggestuurd kreeg. Mijn moeder heeft op maandagochtend een aangetekend pakket gestuurd, op aanraden van een medewerker, omdat zij zei dat het pakket gegarandeerd de volgende werkdag geleverd zou worden. Dit leek ook het geval. Bij PostNL werd aangegeven dat het pakket de volgende werkdag geleverd zou worden. Vandaag is die werkdag en na het indienen van een klacht bij PostNL, is het bezorgmoment veranderd naar morgen. Ik zit momenteel zonder huissleutel en zonder fietssleutel in een hotel, waar ik tot vandaag mocht blijven. Aangezien mevrouw bij Primera ons ervan verzekerde dat ik vandaag mijn sleutels terug zou hebben, leek dat geen probleem. Mevrouw heeft een onomkeerbare fout gemaakt, die ons geld heeft gekost.

Wij zullen tevreden zijn wanneer de kosten van het aangetekende pakket en mijn extra reiskosten (€10) worden vergoed.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primera

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primera nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Emmaheinen