Klacht: Voordeeluren abonnement en Weekend Vrij

op 31 januari 2014 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb een voordeeluren abonnement van 40% korting in de daluren, dus reizen na 9.00 uur, nu heb ik ook het Weekend Vrij aangeschaft samen met mijn vriendin.

Het issue nu is dat wanneer we reizen om 17.00 uur na ons werk dat we geen enkele korting krijg, dus ook niet de 40% korting die ik gekocht heb en waarvoor ik betaal !

We voelen ons zwaar opgelicht door de NS en eis dat ik het teveel betaalde geld terug gestort krijg en in vervolg gewoon na de daluren van 9.00 uur met 40% korting kan blijven reizen.

Heeft op 03 februari 2014 om 10:09 geantwoord

Beste NS,

Met vriendelijke groet
Niels

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 03 februari 2014 om 10:55 geantwoord

Klacht is reeds via ander kanaal beantwoord door NS Klantenservice.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van NS beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht niels niels

3 jaren geleden - Beste NS, u reageert heel erg snel maar u sluit zomaar een klacht welke niet is opgelost ! Dit kan gewoon niet, het lijkt heel veel erg veel op de gang van zaken waarin een rechter ook al uitspraken heeft gedaan: http://www.emerce.nl/nieuws/corendon-verliest-kort-geding-tegen-klachtnl . Graag ontvang ik van u een reactie, want zomaar reisproducten van iemand ongedaan maken dat is geen klantenservice, Met vriendelijke groet Niels

Alle klachten die gemeld zijn door niels niels