Klacht: Voordeelkaart

op 19 september 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds de nieuwe voordeelkaart app, ben ik al heel veel punten mis gelopen, omdat ik bij de kassa ineens moet inloggen en dat niet lukt. Ondanks testen thuis en geen problemen met de Hema app. Er kan dan bij de kassa niks op de bon gezet worden voor tegoed aan punten.

Gewenste Oplossing:

Ik ben weer tevreden als ik ongeveer 75 punten bijgechreven krijg op mijn tegoed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S.vandijkhuizen@chello.nl