Klacht: Voordeel abonnement

op 04 augustus 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik betaal netjes jaarlijks mijn abonnementskosten van mijn dal voordeel abonnement. Ik heb netjes ingecheckt voor mijn reis in de spits, vervolgens netjes uitgechekt en gewacht totdat de daluren begonnen, in de veronderstelling dat ik met mijn korting van 40% kon reizen. Maar helaas ik reis nu met een vol tarief terwijl ik een kortingsabbonment heb. Oplossing van ns, een los kaartje kopen in de spits. Of een uur wachten. Want dan wordt het niet als overstap gezien, maar als een nieuwe reis.

Gewenste Oplossing:

De extra kosten die ik krijg terug storten. Ik betaal netjes mijn abbonementskosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Diya 123