Klacht: voorbijrijdende bus

op 29 maart 2013 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Wij stonden optijd bij de bushalte van Andijk Burgermeester Doumastraat om de bus van 12.04 te nemen. We stonden netjes in het bushokje te wachten. We zagen dat de bus kwam, dus liepen we naar de plek waar je moet staan als de bus komt (tegels met witte strepen). Toen de bus eigenlijk moest stoppen, reed ze gewoon door terwijl ze ons wel uit het bushokje zag komen. Ik vind dit niet kunnen, nu moeten we dus een 1 uur wachten tot we weer naar Hoorn kunnen.

Als de buschauffeur twijfelt of er iemand wilt instappen, kunnen ze best wel even stoppen voor de zekerheid.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Connexxion in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Connexxion een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Connexxion

Heeft op 02 april 2013 om 10:32 geantwoord

Om uw melding goed te kunnen behandelen, is het in veel gevallen noodzakelijk om navraag te doen bij onze collega's uit de regio. Wij hebben uw melding daarom opgenomen in ons eigen klachtensysteem. Nadat wij de uitkomst van het onderzoek hebben ontvangen, nemen wij contact met u op. Wij streven ernaar u binnen 15 werkdagen na binnenkomst van uw melding verder te informeren.

Alle klachten die gemeld zijn door Kimmaarles