Klacht: Voorbij rijden station Tilburg Reeshof

op 24 april 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Trein van 13.54 van Reeshof richting Breda stopte niet op station Reeshof. Er werd door personeel in de trein omgeroepen dat de trein ivm technisch mankement niet kon stoppen. Trein stopte wel in Gilze-Rijen!
Aldaar ik de 2 conducteurs aansprak en die bleven volhouden dat de trein niet kon stoppen door een technisch mankement. Omdat ik doorvroegi of zij de veiligheid van de reizigers konden garanderen was hun antwoord: ja hoor het is opgelost. Ik vroeg wederom: wat was dan het mankement waardoor de de trein niet kon stoppen. Is mijn veiligheid wel gewaarborgd. Zij bleven zeggen: ja hoor is opgelost ( het technische mankement) Ik bleef volhouden en uiteindelijk deed 1 conducteur navraag bij de machinist. Toen bleek het GEEN technisch mankement te zijn, maar een menselijk fout van de machinist die vergeten was te stoppen in Tilburg Reeshof.
Ze gingen hier minachtend en onverschillig mee om. Je kan niet zeggen dat een trein niet kan stoppen!!! Mijn hart zat in mijn keel.
Vervolgens geprobeerd hier een telefonische klacht over in te dienen, maar kreeg te horen dat het systeem eruit lag en ik dan maar in de loop van de week terug moest bellen of een formulier via internet moest invullen. Heb ze nadrukkelijk.op hun verantwoording gewezen en zeker omdat het een veiligheids incident betrof. Maar er was geen mogelijkheid dat mijn klacht genoteerd werd cq een leidinggevende te spreken kreeg.
Mijn klacht geld dus treinpersoneeel en personeel.klantenservice. Dat dit mogelijk is in een tijd waar veiligheid hoge prioriteiten heeft is dit voor mij onbegrijpelijk.

Ik wens serieus genomen te worden. En de veiligheid van de reizigers

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 28 april 2017 om 11:02 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door jjkvdberg