Klacht: Voorbereidingskosten, nergens bekend en waarom betaald de een wel en de ander niet?

op 04 april 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Op 2 april 2013 heb ik vinyl besteld bij de Leenbakker,deze is in de actie. Nu komt er opeens 19.99 euro voorbereidingskosten in rekening terwijl ik 6 weken geleden hetzelfde vinyl heb besteld in de woonkamer zonder voorbereidingskosten ook kennissen die ook vinyl hebben besteld (dit waren andere filialen zelfs nog) hebben de voorbereidingskosten ook niet hoeven te betalen. Is dit om de korting terug te verdienen? Er wordt gezegd dat het vanaf 1 januari 2013 een nieuwe regel is maar tot op heden heb ik nog niemand gehoord die voorbereidingskosten moest betalen.

19,99 euro terug en vanaf nu overal goed aangeven (internet/folder enz) dat er voorbereidingskosten bij komen. Ook al vind ik het belachelijk aangezien een stukje van de rol afhalen een kleine moeite is.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door dianca123