Klacht: Voor niks naar Rotterdam

op 03 september 2018 over Amac in de categorie Computerwinkels

Beste heer mevrouw,

Vanuit de verzekering werd mij gevraagd om een total loss verklaring op te vragen voor een kapotte Iphone bij een amac of apple winkel. Direct zijn wij naar de dichtsbijzijnde amac winkel gegaan in Tilburg. Hier werd mij mede gedeeld dat ze de telefoon op konden sturen maar dat hier extra kosten aan verbonden waren á €40,-. In Rotterdam, Den Haag of Amsterdam zou ik hem wel in kunnen leveren. Hierop besloot ik om naar Rotterdam te gaan om deze kosten te besparen (scheelt toch weer €10,-). In Rotterdam wordt mij gevraagd om dezelfde €40,- aan kosten te betalen in de vorm van onderzoekskosten. Geen probleem an sich maar erg vervelend dat ik hiervoor naar Rotterdam ben gestuurd.

In deze winkel spreken wij af dat de telefoon naar Tilburg wordt verstuurd, dit kon iets langer duren. Geen probleem. Resultaat is dat de telefoon in Rotterdam ligt waardoor ik nog een keer retour kan. Het kantoor in Utrecht geeft aan dat ik een cadeaubon t.w.v. €15,- als excuus kan krijgen wat heel vriendelijk is maar 14 van mijn reiskosten vertegenwoordigd en extra kosten bij een aankoop met zich mee brengt.

Tim Beltz

Een oplossing voor mijn reiskosten, al dan niet in de vorm van een tegoedbon.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amac

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amac nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TimBeltz