Klacht: voor niets zitten wachten

op 09 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ben al veel langer dan gebruikelijk bezig om een afspraak in te plannen voor het leveren van een telefoon. Vandaag zouden ze tussen 08.00 en 12.00 leveren. Er is niemand komen opdagen. Toen heb ik ze gebeld en kreeg te horen we hebben personeelstekort. Schandalig dat ze niet bellen. Vandaag kunnen ze niets meer doen dus heb ik pech en het kan pas maandag weer.

vandaag nog telefoon leveren!!! het is 12.25 uur.
ik heb het nodig voor mij werk en ik heb al een week onnodige kosten hierdoor.
Onkostenvergoeding want ik betaal mijn verzekering hiervoor om meteen een andere telefoon tot mijn beschikking te hebben.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2016 om 11:48 geantwoord

Goedemiddag mevrouw Schenker,

Hartelijk dank voor uw bericht.

In het systeem zie ik dat uw afspraak d.d. 09-07-2016 niet is doorgegaan, normaliter stellen wij de klant hiervan op de hoogte per e-mail of telefonisch. Ik zal een melding maken bij de desbetreffende afdeling waarom dit niet is gebeurd. Ik wil u dan ook onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak en de vertraging. Ik begrijp dat u compensatie wenst, echter kunnen wij u deze niet bieden.

Ik ben blij om te zien dat uw levering 11-07-2016 succesvol is verlopen.

Verder wens ik u nog een fijne dag toe.

Renate
Wecare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouwys