Klacht: Voor niets wachten

op 05 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ben vanaf 8:00 uur aanwezig. Krijg een sms dat bezorger ongeveer om 11:20 uur hier zal zijn (om een koelkast op te halen). Rond 11:3o uur denk ik: ga eens even buiten kijken of de chauffeur er al is, dan hoeven de honden ook niet te blaffen als hij aan belt. Ligt er een briefje in de bus dat ‘ik niet aanwezig was’!
Bellen met 0900-… (45 cpm) krijg ik na enkele minuten (nadat ze hebben verteld hoe makkelijk het toch is om gratis via internet of email contact op te nemen met hen) te horen dat het waarschijnlijk langer dan 6 minuten zal duren omdat het zo druk is…
Zit ik dus voor niets vanaf 8 uur te wachten op een chauffeur die niet weet hoe een bel werkt. Ik weet in ieder geval al dat ik zelf morgen en overmorgen al voor 8 uur de deur uit ben (jawel: ik verdien de kost als ondernemer toch ook meestal buiten de deur).

Ik ben vandaag wel aanwezig. Ik wil graag vandaag van die koelkast af. En ik zou graag willen dat aan de chauffeur uitgelegd wordt dat hij goed op de bel moet drukken. En zelfs als de bel niet zou werken... Op een raam kloppen (halve meter naar rechts) zou toch ook een optie zijn???
Maar de bel werkt hier gewoon.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2016 om 08:13 geantwoord

Geachte heer Klammer,
Ik kan heel goed begrijpen dat het erg vervelend is dat u voor niets bent thuisgebleven die dag. Hiervoor onze excuses!

Uit controle van de gegevens is gebleken dat de koerier rond 11:20 uur bij het opgegeven adres was. De koerier heeft aangebeld en niemand aanwezig getroffen. Hierop heeft hij telefonisch contact gezocht met zijn leidinggevende om dit door te geven. Hierop geeft hij aan dat hij een kaartje in de bus heeft gegooid.

Uiteraard geloof ik dat u wel aanwezig was. Het zou mogelijk kunnen zijn dat de koerier per ongeluk bij het verkeerde huisnummer heeft aangebeld. Onze welgemeende excuses voor het ongemak!

Verder zie ik in ons systeem dat het pakket afgeleverd is op woensdag 6-7-2016 en dat deze afspraak succesvol is uitgevoerd.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak en ondanks alles wil ik u toch nog een fijne dag toewensen.

Kira WeCare

Alle klachten die gemeld zijn door tklammer