Klacht: voor niets naar Leeuwarden gereden

op 05 mei 2017 over Toyota in de categorie Automerken

Via Marktplaats een Toyota Yaris gezien, gebeld met de Toyota dealer en gevraagd deze Yaris voor mij te reserveren (4 mei) daar ik van Amsterdam naar Leeuwarden moet komen.
Ik heb vooraf gevraagd aan Dhr. Galema als ik niets inruil of er dan wat met de prijs gedaan kan worden, dat kon zij de Dhr. Galema.
In Leeuwarden aangekomen en een proefrit gemaakt te hebben komen we erachter dat de auto uit Polen komt en er dus geen historie bij zit, deze informatie staat ook niet in de advertentie (van MP) vermeld (nu nog steeds niet veranderd).
In de advertentie staat ook dat de bediening vd radio op het stuur zit ook dit ontbreekt, verder zat er geen hoedenplank in.
Ook zou er een achteruit rij camera op zitten, deze ontbreekt ook.
Verder was er nog een deuk en een beschadiging.
De advertentie is misleidend en ik ben hierover erg teleur gesteld.
Mijn vrouw wil de auto wel overnemen voor 7500 euro.
In de advertentie staat een prijs 7950, Galema zakt naar 7650 terwijl ik niets heb in te ruilen, we komen er niet uit en besluiten van de koop af te zien.

We zijn misleid door de advertentie op marktplaats, in de advertentie staat dat "Ondanks de grote zorg die wij besteden aan de op internet geplaatste auto's, maken wij een voorbehoud op druk en zetfouten".
Ik kan me dus niet beroepen op de misleidende advertentie.
Wat ik wel wil vragen aan Galema Leeuwarden is een tegemoetkoming in de reiskosten die ik die dag gemaakt hebt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Toyota

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Toyota nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Beumer