Klacht: Voor je neus wegrijden met half dichte deuren

op 23 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus 326 richting Bijster, breda.

Loop ik van de treinen richting de bussen op centraal station Breda. Zie ik “mijn” bus, 326 richting Bijster te Breda, staan met open deuren. Eenmaal bij de achterdeuren aangekomen drukt mevrouw op de knop wardoor de deuren dichtgaan. Ik loop snel naar de voordeur voor als ze me niet gezien had. Nog voor de deuren helemaal dicht zijn klop ik twee keer op het glas, ze kijkt me aan, kijkt weg en rijdt door. De verbazing werd om mij heen geuit ‘wauw’. Enfin ik pak wel een bus later, maar de klantgerichtheid is ver te zoeken bij deze mevrouw met name toen ik op het bord keek en zag dat ik op tijd was 07.34u.

Helaas, een beetje jammer van deze start van de week.

Deze vrouw had in eerste instantie niet weg mogen rijden voor de klok 07.35 zou slaan. Ten tweede vind ik het niet netjes hoe ze mij aan keek en mij vervolgens compleet negeerde.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 23 mei 2016 om 13:37 geantwoord

Beste Kyara,

Wat balen dat je niet meer mee kon met de bus omdat de deuren al dicht gingen. Ik zie in het GPS-systeem van de bus dat deze wel op tijd is vertrokken, wellicht dat er dan een verschil zit in de tijd die de chauffeurs zien in de bus en de tijden op de vertrekborden. Excuses hiervoor. Ik heb je melding doorgestuurd naar de betreffende teammanager zodat er met deze chauffeuse hoor en wederhoor kan worden toegepast.

Ik ga er vanuit dat dit een incident is geweest en dat je dit niet nogmaals meemaakt in de toekomst.

^YZ
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Kyaraadriaansen