Klacht: Voor inwoner Kaatsheuvel een ramp uit en in het dorp cq huis te komen

op 16 augustus 2017 over Efteling in de categorie Attractiepark

Zie hierboven. Elke woensdag moet ik mijn man naar Tilburg hazelaar brengen. Wegens het tijdstip rij ik al via de duijksehoef en waterzuivering. Wanneer ik terug kom, kan ik zoals ook weer vandaag,i de rotonde bij de boerenbond niet op, want vanaf de Europalaan een file efteling verkeer. Ook vanmorgen ruzie onder de automobilisten en agressie. Beslist niet prettig op de vroege morgen.Het is natuurlijk belachelijk dat je niet je eigen woonplaats in kunt komen om naar huis te kunnen . Wellicht verdient het aanbeveling om in samenwerking met de politie ter plekke verkeersregelaars in te zetten.

Ik ben tevreden wanneer ik mijn huis zonder problemen, vanwege efteling bezoekers, normaal kan bereiken. De Efteling is een mooi park en kent vele heel veel vele betalende bezoekers, maar voor de inwoners van de in deze plaats gelegen mooie park is men weinig coulant. Misschien kan men met de intelligentie en effectiviteit waarmee een prachtig park tot stand is gekomen zijn ook richten op het beheersen van de verkeersstroom.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr A.F.Bijdevier_Kamphuis