Klacht: Voor de tweede keer niet gehad waar voor betaald is, schandalig.

op 30 mei 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Hieronder geef ik een opsomming van hoe we van onze reis toch wel een kater hebben over gehouden.

21.01.16 hebben we een pakketreis naar Alanya geboekt voor de vertrekdatum 5-5-2016 via Gazipasa, naar Alanya, op 22-03-2016 kregen we een mail met de mededeling dat we niet via Gazipasa vlogen maar via Antalya en dat wordt je dan al door je strot geduwd, terwijl we juist deze reis geboekt hadden door dat een persoon die in ons reisgezelschap zat niet de trap van een bus kan betreden, dus hadden we een taxi geregeld via Suntransfer om naar Alanya te reizen en weer terug vanaf Alanya naar Gazipasa. Maar waardoor de taxi nu vanaf Antalya moest rijden, dat was € 115,-

Wij zaten in Appartementen Sifalar in Alanya,(gelukkig was het verblijf daar super), dus op dinsdagavond 10 mei om 19:30 uur krijg ik keurig een mailtje op mijn telefoon van Corendon dat de terugreis CAI024 op 12-05-2016 volgens de die op de tickets vermeld staan zal plaatsvinden, dus daar is ook de taxi naar Antalya voor geboekt bij Suntransfer.

Donderdagmorgen 12-5-2016 rond 10 uur lopen we langs de receptie om nog even naar het strand te gaan, de taxi komt toch pas 17:30 in de middag, dan komt de receptioniste aanrennen met een fax bericht van Corendon dat we omgeboekt zijn naar CAI011, een andere vlucht omdat ons toestel gecanceld is voor die avond, wij bellen naar de reisleiding ter plaatse, deze vrouw is altijd al onbeschoft van aard, die was kortaf en wij moesten maar zorgen dat we gepakt waren omdat de bus om 11:15 voor het hotel zou staan, ik vertel dat wij voor einde middag een taxi hadden besteld, had ze niets mee te maken, wij zijn toch maar snel gaan pakken, ik heb snel een taxi besteld naar Antalya omdat het betreden van de bus niet ging werken, maar waren nu toch weer € 75,- kwijt, omdat de andere taxi al gepland was voor smiddags kon deze niet meer gecanceld worden, en ook ging de reis naar Rotterdam, maar onze auto staat op Allure parking op Schiphol.

Ik begrijp dat als er een toestel gecanceld wordt er geschoven moet worden, maar dan laat je de mensen een keus maken een dag langer laten blijven, of om een persoonlijke benadering, maar wat blijkt sávonds op Antalya dat onze vlucht CAI024 gewoon vertrekt vanaf Antalya. Wij voelen ons beet genomen voorgelogen en bestolen, in plaats dat we de laatste dag nog heerlijk hadden kunnen genieten, (onze eerste dag waren we al kwijt omdat we 23:50 uur aan kwamen in het hotel dus ook al een verloren dag hebben gehad) in plaats van 8 dagen zijn het er 6 geworden.

Komen in de avond aan in Rotterdam, niemand van Corendon om ons te vertellen hoe nu verder, staat er buiten een bus die blijkt naar Schiphol te gaan, chauffeur heeft geen lijst met namen, erg amateuristisch, op Schiphol aangekomen bellen naar Allure parking, die beste man begreep niet echt waar in naar toe wilde naar welke parking, na veel heen en weer bellen zou hij een busje sturen en ons rons 21:00 uur oppikken, na 9 keer bellen en rond de 5 kwartier wachten werden we opgehaald en konden we eindelijk de bizarre dag afsluiten.

Na een aantal jaar met Corendon te hebben gevlogen, en in het vliegtuig het leuke verhaal van Atillay Usla te hebben gelezen, ga ik er van uit dat dit hopelijk een incident is, en het spijtig is dat dit ons heeft moeten overkomen, een reis waar zeker 2 personen van ons gezelschap al jaren naar uit hebben gekeken, ik ga er van uit dat wij hiervoor gecompenseerd gaan worden op een of andere manier, we hebben veel kosten moeten maken en een hele dag vakantie misgelopen.

Voor ik deze brief op social media en het World Wide Web laat serven wil ik Corendon in de gelegenheid stellen hier over na te denken.

Ronald Lonis

Ik was tevreden geweest als ik had gekregen waar we voor betaald hebben, en serieus genomen waren door Corendon, en niet met een bon van 60 euro over de brug komen, we hebben een veeklvoud schade geleden, met een slecht gevoel.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ROBO1000