Klacht: Voor de tweede keer even klacht over after pay

op 22 mei 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 3 mei reactie gehad van Sander van dear Buurt dat de rek die ik van After Pay Kreeg op gelost zou zijn
.Nu weer een herinering gekregen incl administrative kosten.
Vraag wanneer Komi hier een eind aan .
Ordernummer201258200
AfterPay Nr 219014595
16mei

Gewenste Oplossing:

Tevreden ik heb gewoon recht dat het opgelost wordt ,binnen twee dagen de kussens te rug gestuurd endan deze elllende .

Nogmaals de kiala hrs 308250882. 308250880

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 24 mei 2016 om 08:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Willy,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat u nog steeds gefactureerd wordt door Afterpay.
Nu heb ik de gehele situatie onder de loep genomen.

Wij hebben uw retour op 14 april binnen gekregen.
Dezelfde datum heeft een bericht van ons gehad, dat het maximaal 5 werkdagen kan duren voordat uw retour verwerkt is.

Op 19 april 09:42 heeft mijn collega Jolanda u gecontacteerd over de gewenste oplossing van uw retour.
Helaas hebben wij daar tot op heden geen reactie van uw kant ontvangen.

Uw bestelling is gecrediteerd door onze administratie-afdeling.
U ontvangt een creditnota ter bevestiging van de creditering.

Bij het plaatsen van de bestelling heeft u gekozen voor betaalmethode: Afterpay.
Indien u de factuur van Afterpay reeds voldaan heeft, wordt het bedrag teruggestort op het rekeningnummer waarmee de bestelling betaald is.

Heeft u nog niet betaald aan Afterpay? De factuur wordt direct geannuleerd en dit wordt gerapporteerd aan Afterpay.
Het kan maximaal 2 werkdagen duren voordat de annulering verwerkt is bij Afterpay.
Krijgt u na twee werkdagen weer een herinnering voor betaling van de factuur? Neem contact op met ons.

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door Ninojohn