Mijn Klacht:
Gaat het 3 weken goed, en nu weer NIKS gekregen!voor de zoveelste keer gvd.
Ik heb al zo vaak gebeld naar jullie en het maakt gewoon geen flikker uit.
Spreek die bezorgster nou eens een keer echt aan !!!! Jullie betalen haar toch om folders te bezorgen???
Ik krijg het idee dat het met opzet hier niet bezorgd wordt want de buurvrouw op 35 krijgt ze wel.
Echt DOE ER EENS WAT AAN!!!!!!!!!!!! Hoe vaak moet ik nog klagen hierover?!!!!!!
Gewenste Oplossing:
Als ik elke week de folders krijg maar ik heb de hoop opgegeven onderhand!!!

