Klacht: voor de 5de keer geen levering!!!!!!!!!!!!

op 24 november 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb in de leen bakker winkel in venlo een wit ledikant met uitgesneden hartje en lattenbodem (voor mijn dochtertje haar verjaardag 10 november!!!!) Eind oktober besteld.het zou 3 november geleverd worden …niet dus….toen verzet naar 13 november…niet dus…toen 20 november…niet dus…toen 27 november…niet dus…nu zou het 4 december komen…..ik ben benieuwd…mijn dochtertje van 5 jaar al 4 keer teleur moeten stellen….de kleine meid huilen en huilen …al 4 keer!!!!…leen bakker…..dit verdient geen schoonheidsprijs hoor.ik hoop dat U mijn dochtertje eindelijk eens blij kunt maken….doe U best maar eens ….

Ik ben tevreden als het eindelijk eens geleverd word op de afgesproken datum daar wij al 3 dagen hiervoor vrij hebben moeten nemen(kost ons ook al veel geld...voor niks.en als jullie een leuke goed maker hebben ...vooral voor mijn dochtertje!!!.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door loekburhenne@live.nl