Klacht: Voor de 4de keer monteur voor dezelfde klacht aan vaatwasser

op 14 juli 2016 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Onze vaatwasser maakte de laatste tijd een raar geluid en spoelde niet goed door. BCC monteur gestuurd om klacht op te lossen. Klacht was erna niet opgelost. Wederom een monteur gestuurd. Weer vrij moeten nemen. Weer niet opgelost. Voor de derde keer komt er een monteur langs. Weer vrij moeten nemen. Weer niet opgelost. Nu BCC voor de 4de keer een monteur wilde sturen vond ik dit erg ver gaan. Na gesprek met de klantenservice op maandag gaf de medewerker aan dat ze met een passende oplossing kwamen en zsm terug zouden bellen. 3 dagen later zelf maar gebeld. Case lag nog bij desbetreffende afdeling die met een oplossing komt. Bellen vandaag terug. Eind van de dag zelf maar weer gebeld. Krijg ik Henk van de klantenservice aan de lijn die niets weet van een passende oplossing en dat gewoon de monteur morgen voor de 4de keer op de stoep staat. Weer vrij nemen? Passende oplossing?

Een passende oplossing die door meerdere medewerkers van BCC (excl. Henk) is aangeboden.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht JJ Huijbregts

8 maanden geleden - De soap gaat door!!!! Nu al voor de zesde keer een monteur van BCC langs geweest en nog steeds werkt de vaatwasser niet. Al weken zonder. Ik moet wachten tot ze tijd hebben. Is erg druk geven ze aan. Garantie, service en inlevingsvermogen ver te zoeken bij BCC. Wanneer oplossing?

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 20 juli 2016 om 15:25 geantwoord

Beste meneer en mevrouw Huijbregts,
Naar aanleiding uw melding heb ik contact gezocht met de Back Office en externe reparatiedienst. Dit duurt inderdaad allemaal wel erg lang. Aan de hand van deze informatie is daarom besloten dat omruiling de beste optie is. Zoals zojuist telefonisch besproken bent u welkom in het filiaal om samen de collega aldaar een andere vaatwasser uit te zoeken. Ik hoor graag welke keuze het is geworden om de ruiling spoedig in orde te maken. Vriendelijke groet, Sander / BCC Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door JJ Huijbregts