Klacht: Voor 23:00 besteld volgende dag in huis!! Dus niet !!

op 29 oktober 2013 over Replacedirect in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik had 25-10-2013 een carkit van belkin besteld.
Deze zou de volgende dag 26-10 bezorgd worden stond ook op de factuur.
Tevens zou ik via de mail op de hoogte worden gehouden van de verzending van de bestelling.
Nou het eerste mailtje moet nu nog komen, van de verzending dan.
Nou ik op 26-10 gebeld en kreeg 1000x excuses maar ze zaten in een verhuizing.
Dat zou natuurlijk kunnen maar hou me dan via de mail of tel op de hoogte, dit was trouwens niet op internet vermeld. Maar ja hij zou maandag verstuurd worden en dinsdag bij mij geleverd worden volgens deze meneer. Nou vooruit dan, dacht ik.
Maandagmiddag nog geen mail ontvangen van verzending dus maar weer gebeld.
Volgens de vrouw die ik aan de lijn kreeg kon het nog wel 1 à 2 weken duren wegens een verhuizing .
Ik vroeg of dat niet sneller kon of dat er een tegemoet komen zou kunnen komen ?
Maar dan moest ik maar een mail sturen want daar ging de directie over beslissen.
Ik een mail gestuurd die gelukkig s’ avonds wel is beantwoord, maar er kwam volgens de mail geen tegemoet koming want de verhuizing viel onder overmacht!
Nou volgens mij is dat gewoon slechte planning!!!
Of tewel je moet maar wachten .. Mijn vraag was daarna of ik het produkt op kon halen maar dat ging ook niet want het product ligt nog op een andere lokatie!!
Of te wel je wacht maar lekker.. Dus replacedirect is meer replace volgen de maand als je geluk hebt.. Echt 1 grote leugen daar en zeer slechte terug koppeling Nasr de klant!!!!!
Zit nu te wachten op een verzend mailtje…

Dat mijn bestelling direct wordt verstuurd ..
En als die verhuizing echt waar is haal dit product dan op en verstuur het..
En haal van je site af voor 23:00 uur besteld volgende dag in huis!!

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Replacedirect over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Replacedirect in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Replacedirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Replacedirect

Heeft op 13 juli 2017 om 12:07 geantwoord

Beste,

We zien dat uw klacht uit 2013 nog altijd met de status \"openstaand\" terug te vinden is op Klacht.nl.
we hopen, en gaan er stiekem toch wel vanuit, dat het inmiddels toch wel al opgelost mag zijn, anderzijds vernemen we het vanzelfsprekend ook graag.

Graag zouden we u willen vragen te reageren. Liefst vernemen en zien we natuurlijk dat de status gewijzigd naar opgelost kan worden, maar anderzijds zullen we u alsnog zo goed mogelijk van dienst proberen te zijn. Hoe dan ook zullen we u voor uw reactie ten aller tijden belonen met een persoonlijke kortingscoupon t.w.v. 10%.

Bij voorbaat dank voor uw reactie!

Jaap
ReplaceDirect